dinsdag 6 november 2012

Keuze van Trijntje eerlijk en oprecht?



Nadat we de afgelopen weken mochten genieten van de battles, zijn de teams voor de liveshows dan eindelijk compleet. Afgelopen vrijdag konden we kijken naar de laatste battle-aflevering. Het was weer een spannende aflevering, waarin het voor de coaches weer moeilijk was om te kiezen tussen al die getalenteerde zangers en zangeressen. Alle battles waren mooi, maar degene die mij het meest bijbleef was de battle tussen Patt en Loes.

De meiden wisten er een spannende battle van te maken, waardoor het voor Trijntje erg moeilijk was om een goede keuze te maken. Loes de gewone zangeres met een dijk van een stem en Patt de achtergrondzangeres van Trijntje Oosterhuis. Dus hoeveel woog die battle eigenlijk nog mee?

Na mijn mening, die ik met Angela en nog vele andere twitteraars deel, was Loes toch echt de beste. Een sterkere en toch iets zwaardere stem, maar wel het juiste bereik. Dat was hetgeen wat mij deed overtuigen  dat Loes de terechte winnaar was. Maar toch koos Trijntje voor haar achtergrond zangeres Patt.

Was dit omdat ze niet anders kon, of vond ze Patt echt veel beter? Het antwoord op deze vraag zal niemand weten, maar voor mij was Loes sowieso de nummer 1.

© by C.M. recensent 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten