maandag 12 november 2012

Hebben de boeren hun ware liefde gevonden?


Afgelopen zondag was het alweer de een-na-laatste aflevering van Boer Zoekt Vrouw. We konden genieten van mooie Europese gebieden. Bij Henk en Martin kusjes geven en handjes vasthouden, elke vijf minuten de liefdeverklaring van Aad, zware gesprekken bij Willem en tot slot het à romantische koppel Henrieke. Een aflevering waar weer vier miljoen kijkers konden genieten van pure leedvermaak. Maar houdt de liefde aan en zien we ze volgende week als koppel terug?

Naar mijn mening zijn er twee boeren die bij hun vrouwtjes blijven, en dat zijn Henk en Martin. Over Aad heb ik nog grote twijfel of hij zijn 'grote' woorden waar kan maken. Grote verhalen dat ze alles voor hem is, maar meer dan een knipoogje en een bescheiden kusje hebben we nog niet mogen meemaken. En dan onze beste man Willem. Iemand die gelijk lekker huisje, boompje, beestje wil. Helaas denkt zijn wederhelft daar  anders over en vraag ik mij af of Willem hier begrip voor heeft.

Tot slot onze boer(in) Henrieke. Als er iets niet werkt, is het dat koppel. Geen woord, geen lach, geen gebaar! Ik heb nog nooit zo'n à romantisch koppel meegemaakt. En maar wachten tot er iets komt. Nou Henrieke, ik help je uit je dromen. Er komt niets meer!

Ik ben benieuwd wie er volgende week nog bij elkaar zijn. Wie hebben de vier maanden overleeft. Wil jij ook een gokje wagen wie nog bij elkaar zijn? Laat hier een leuke reactie achter.

© by C.M. recensent 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten